
נעים מאוד,
אני רעות בן שלוש,
מדריכת הורים בגישה
ההקשרותית- התפתחותית.
השליחות שלי נולדה מתוך
המשבר האישי שלי,
כשהפכתי לאמא לשניים.
כשבני השני ארי נולד,
רומי הבכורה שלי חוותה טלטלה איומה.
מצאתי את עצמי בשיא הקורונה,
בלי עזרה, בדירה קטנה, מנסה לג'נגל
בין פעוטה סוערת לתינוק ניו-בורן
ועושה את כל הטעויות האפשריות מול הבכורה שלי.
לא הבנתי מה פשר ההתנהגות שלה.
למה היא מתנגדת לי כל הזמן,
מתפרצת מדברים קטנים,
מדברת בקול “תינוקי”,
והופכת הכל לקשה.
רק כשפגשתי את הגישה ההקשרותית,
נפל לי האסימון.
פתאום הבנתי מה היא חווה,
והצלחתי לראות את הבת שלי,
מעבר להתנהגות הקשה.
המענה המדויק לצורך שלה,
חולל שינוי כל כך משמעותי
והחזיר את הילדה שלי בחזרה,
ואת הקרבה אליה שהרגשתי שנאבדת.
היום אני מלווה אמהות,
שעוברות בדיוק את מה שאני עברתי,
בשבר הזה של הצטרפות אח חדש,
ועוזרת להן לבנות גשר של קרבה במקום חומה של כעס.


חוות דעת של אימהות שבחרו לראות את הילד שלהן מחדש



